• کتابخانه

آخرین نوشته ها

بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی بازاریابی اجتماعی در اصول و فنون مشابه بازاریابی تجاری است ولی در هدف متفاوت هستند، لذا لازم است قبل از پرداختن به اصول دیدگاه بازاریابی اجتماعی به تعدادی از تفاوت های این دو اشاره کنیم: بازاریابی اجتماعی – social marketing ۱- در بازاریابی تجاری هدف رفتاری کوتاه مدت مدنظر است ولی در بازاریابی اجتماعی هدف رفتاری بلندمدت مورد ...

ادامه نوشته »

بازاریابی سبز

بازاریابی سبز بازاریابی سبز یک بعدی از بازاریابی اجتماعی ، است. در بازاریابی اجتماعی به مسئولیت های اجتماعی شرکت ها اشاره می کند. یکی از این مسئولیت ها، مسئولیت در قبال محیط زیست است. هدف اصلی در بازاریابی سبز هدف اصلی در بازاریابی سبز ، حفاظت و حمایت از فعالیت های انسان دوستانه از محیط زیست است. بازاریابی سبز عبارتست ...

ادامه نوشته »

طراحی برنامه موبایل

  سفارش طراحی برنامه موبایل اندروید و iOS چنانچه قصد طراحی اپلیکیشن اندروید یا IOS را برای شرکت خود دارید فقط کافیست با شماره تلفن ۰۲۱۳۶۱۲۱۹۸۶ تماس بگیرید! شما می توانید با پایین کشیدن صفحه نمونه کار های ما را مشاهده کنید. برای مشاوره با شماره ۰۹۱۲۹۳۱۵۲۵۸ تماس بگیرید. ثبت سفارش مشاوره رایگان ۱- بررسی پروژه تحلیل و بررسی پروژه ...

ادامه نوشته »

بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی بازاریابی عصبی ، Neurological marketing بیش از ده سال است که پژوهشگران ، در حال مطالعه و بررسی اتفاقاتی هستند که در مغز انسان و آن هم در حال تصمیم گیری خرید رخ می دهد. بازاریابی عصبی یا نرو مارکتینگ بازاریابی عصبی در سال های اخیر مورد مطالعه بسیاری از مراکز پژوهشی بوده است. بازاریابی عصبی طی سال ...

ادامه نوشته »

چگونه برای بازاریابی برنامه ریزی کنیم؟

چگونه برای بازاریابی برنامه ریزی کنیم؟ مرحله نخست برای برنامه ریزی بازاریابی ( پلن مارکتینگ)  تحقیقات بازاریابی کیفی ، تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی کمی می باشد. بعد از جمع آوری اطلاعات ، مرحله بعدی برای برنامه ریزی بازاریابی شامل بخش بندی ، هدف گذاری و جایگاه یابی می باشد و بر اساس ماتریس های تدوین استراتژی برگرفته از مدل ...

ادامه نوشته »

دلایلی که ثابت میکنند شغل شما نیاز به یک سایت حرفه ای دارد

 دلایلی که ثابت میکنند شغل شما نیاز به یک سایت حرفه ای دارد در زیر دلایلی که ثابت میکنند شغل شما نیاز به یک سایت حرفه ای دارد را مشاهده بفرمایید. شغلتون و کسب و کارتون معتبر میشه حتی اگه کوچیک باشه امروزه کاربران بیشتر از اینترنت برای سرچ محصولات یا خدمات مورد نیازشون استفاده میکنند. وقتی سایتی داشته باشید، ...

ادامه نوشته »

چگونه کلمات کلیدی مناسب پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی مناسب پیدا کنیم انتخاب کلمات کلیدی (چه به صورت تک کلمه باشد و چه به صورت عبارت های چند کلمه ای) یک مسئله حیاتی و مهم در بهبود رتبه بندی هر وبسایتی است. انتخاب درست کلمات کلیدی در کنار سایر اقدامات برای بهینه سازی وبسایت می تواند در مدت زمانی معقول، بازدید کنندگان و مخاطبان هدف را ...

ادامه نوشته »

چگونه کالای خود را از طریق اینترنت بفروشیم؟

چگونه کالای خود را از طریق اینترنت بفروشیم؟ چگونه کالای خود را از طریق اینترنت بفروشیم و از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم، این سوال مهمی است که شاید بسیاری از افراد پاسخ آن را نمی دانند. در این مقاله می­خواهم به معرفی روش­های مختلف فروش کالا از طریق اینترنت بپردازم. شاید اولین موضوعی که به ذهن شما برای فروش کالا ...

ادامه نوشته »

نکات بسیار مهم سئو

نکات بسیار مهم سئو نکات بسیار مهم سئو ، سئو علمی است که تمام مدیران سایت ها باید بدانند، بسیاری از مشتریانی که با من تماس میگیرند بر این باور هستند که سئو چیزی جدا از طراحی سایت است و فکرمیکنند که باید طراحی سایت خود را به شرکتی بسپارند و سئو را به شرکتی دیگر و تولید محتوا را ...

ادامه نوشته »

سئو نویسی و تولید محتوا

سئو نویسی و تولید محتوا نحوه تولید محتوا در اینترنت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شاید شما هم جمله معروف “محتوا پادشاه است” را شنیده باشید. توسعه و رشد هر کسب و کاری در اینترنت ارتباط مستقیمی با محتوای ارائه شده در آن دارد. محتوای خوب و مفید نه تنها باعث خواهد شد که کاربران سایت مجددا به آن مراجعه ...

ادامه نوشته »

دلایل استفاده از گوگل ترندز

دلایل استفاده از گوگل ترندز ابزار Google Trends یکی از ابزارهای مفید شرکت گوگل است که از طریق آن می­توانیم نیازها و رفتارهای مخاطب محصولات و خدماتی که ارائه می­­دهیم را تحلیل کنیم. هدف اولیه شرکت گوگل از ارائه این ابزار، نمایش روند بازار برای فروش محصولات مختلف و ارائه اطلاعات آماری در زمینه مسائل پزشکی و اجتماعی بود. اما ...

ادامه نوشته »

آشنایی با وبمسترتولز گوگل و آپدیت های آن

آشنایی با وبمسترتولز گوگل و آپدیت های آن Webmaster Tools یکی از سرویس های ویژه مدیران سایتها است که با هدف افزایش کیفیت سایتها با توجه به معیارهایی شرکت گوگل است. این کار برای افزایش کیفیت نتیایج مرتبط با عبارات جستجو طراحی شده است. این سرویس مدت چندین سال است که راه اندازی شده و اخیرا بازبینی بر روی برخی امکانات ...

ادامه نوشته »

چگونه نرخ تبدیل را افزایش دهیم

چگونه نرخ تبدیل را افزایش دهیم نکته­ بسیار مهمی که اکثر مدیران سایت­ها و  افرادی که به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند از آن غافلند بهینه سازی نرخ تبدیل است.  بهینه سازی نرخ تبدیل به این معنی است که ما توانسته­ایم چند درصد از بازدیدکنندگان سایت را به خریدار محصول خود تبدیل کنیم و از آنها درآمد ایجاد کنیم. قطعا ...

ادامه نوشته »

بهترین روش بازاریابی اینترنتی

بهترین روش بازاریابی اینترنتی بهترین روش بازاریابی اینترنتی که در نظر سنجی در سایت marketingprofs.com از بین ۳۰۰ نفر از بازاریابان اینترنتی مطرح دنیا انجام شد، از آنها خواسته شده بود که در مورد موثرترین روش­های بازاریابی آنلاین که منجر به افزایش فروش محصولات و کسب درآمد می­شود، نظر خود را بیان کنند. اکثر این افراد عقیده داشتند که استفاده از ...

ادامه نوشته »
مشتریان وفاداردر این لیست نام دوستانی که بیشترین خرید را از سایت داشته اند به ترتیب امتیاز وجود دارد.
مهدی حسینی (3123)محمد فرجی (2700)علیرضا شجاعی(2675)جاوید نوعی(2431)
(behzad esmail (2128مجید خنجری (1608)حجازی (1402)حسین عادلی (1380)
(tadbir.j (1325مهران مشافی (1290)ایمان رجبی مقدم (908)رضا میرزایی (625)
امیر حسین سمیعی (406)(225) khahejamal (98) sh_eh2008مسعود زرندی (54)


درج تبلیغات افزایش درآمد
error: Content is protected !!