خانه / موفقیت / تلاش گوگل برای حل یکی از بزرگترین مشکلات تجاری اش
نرم افزار جمع آوری ایمیل

تلاش گوگل برای حل یکی از بزرگترین مشکلات تجاری اش

تلاش گوگل برای حل یکی از بزرگترین مشکلات تجاری اشReviewed by مدیرناب on Dec 14Rating:

[ad_1]

برترین ها: مهم ترین منبع درآمد گوگل – یعنی تبلیغات در جستجو – اخیرا با مشکل مواجه شده است. یکی از بزرگترین مشکلات فعلی شرکت گوگل این است که درآمد حاصل از کلیک بر روی آگهی های روی صفحه جستجو رو به کاهش گذاشته است.

 

تلاش گوگل برای حل یکی از بزرگترین مشکلات تجاری خود 

بخش بزرگی از این مشکل از آنجا ناشی می شود که آگهی دهندگان نمی خواهند به همان اندازه برای تبلیغات در تلفن های همراه صرف کنند؛ زیراخریدارانی که در تلفن های همراه خود بر روی آگهی ها کلیک می کنند، کمتر محتمل است که پس از کلیک خود خرید کنند.

 

بیشتر آگهی دهندگان گوگل شرکت هایی هستند که می کوشند محصولات خود را به کاربرانی بفروشند که آن محصولات را در گوگل جستجو می کنند؛ اما فروشگاه های آنلاین آنها معمولا بر روی تلفن های همراه چندان جذاب نیست. از این رو، آنها، برعکس کامپیوترهای رومیزی، بر روی گوشی های هوشمند با کاهش خرید مواجه می شوند.

اما گوگل طرحی دارد که بدون مجبور کردن آگهی دهندگان به بهبود فروشگاه های آنلاین خود، ارزش آگهی های عرضه شده بر روی تلفن همراه را افزایش دهد.

«Local inventory ads» را وارد کنید.

گوگل این محصول جدید تبلیغاتی را سال گذشته برای کمک به تردد رانندگان خرده فروش به سوی فروشگاه های فیزیکی آنها راه اندازی کرد. برندهای تجاری مانند REI یا سرز [Sears]  می توانند آگهی های خود را بر اساس محل و در دسترس بودن محصول جستجو شده در فروشگاه خود هدف گذاری کنند.

از دست ندهید :  چگونه به فروشنده مورد علاقه مدیر خود تبدیل شویم؟

 

برای مثال، اگر کسی «دوچرخه» را بر روی تلفن همراه خود جستجو کند، یک آگهی REI با عکسی از یکی از محصولات آنها و اطلاعات در مورد اینکه کدام دوچرخه ها را در موجودی خود دارند ظاهر خواهد شد.

خریداران به جای سفارش آنلاین محصول می توانند تمایل خود برای حضور مستقیم در مکان فیزیکی فروشگاه و خرید بی واسطه محصول مورد نظر را برآورده سازند.

گوگل می گوید این تبلیغات موجودی محلی موثر است. طبق گفته شرکت سرز، بین ۱۰٪ تا ۱۸٪ از کلیک ها بر روی تبلیغات حاصل از جستجو منجر به بازدید از فروشگاه می شود، شرکت نویسد: در یک پست وبلاگ چهارشنبه صبح است. شرکت سرز پیش تر، در یکی از پست های وبلاگی خود اعلام کرده که به لطف تبلیغات موجودی محلی، بازدیدکنندگان ۱۲۴۰ فروشگاه آنها بیش از ۱۲۲٪ افزایش داشته است.

آگهی دهندگان بسیار مشتاق به نظر می رسند.

 

 تلاش گوگل برای حل یکی از بزرگترین مشکلات تجاری خود

طبق گفته دیوید باکلی، رئیس قسمت بازاریابی فروشگاه های محلی سرز، «این بهترین روش برای جستجوی محصول بر روی تلفن همراه است»و «چیزی بهتر از این را نمی توان تصور کرد».

گوگل همچنین می گوید که در تعداد افرادی که به جای جستجوی کلی، محصولات یا خدمات را در منطقه خود جستجو می کنند، افزایش چشمگیری وجود داشته است.

به گفته گوگل «سود جستجوی این شرکت از “نزدیکی من” از سال ۲۰۱۱ حدود ۳۴ برابر، و نسبت به سال ۲۰۱۴ دو برابر افزایش داشته است». «در سه ماه آخر سال ۲۰۱۴ اکثریت قریب به اتفاق افراد –یعنی ۸۰%- از تلفن های همراه خود برای جستجو استفاده کرده اند.

از دست ندهید :  نشانه های یک رئیس وحشتناک

گوگل با به کنترل گرفتن این روند با تبلیغات موجودی محلی، شیوه جدیدی را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند که جستجوها از طریق تلفن همراه را به سوی خریدهای واقعی هدایت می کند.

و این، به نوبه خود، خبر خوبی برای سود کلی گوگل است.

[ad_2]
لینک منبع

print
avatar

مدیرناب

طراح و مدیر ایده های های برتر ، طراح پروژه و روانشناسی اصول موفقیت ، طراحی وب در همه ضمینه ها --- رضا رسولی

More Posts

Follow Me:
TwitterFacebook

ایده

درباره ی مدیرناب

avatar
طراح و مدیر ایده های های برتر ، طراح پروژه و روانشناسی اصول موفقیت ، طراحی وب در همه ضمینه ها --- رضا رسولی

همچنین ببینید

آنچه باعث پیشرفت نکردن شما می شود، چیست؟

آنچه باعث پیشرفت نکردن شما می شود، چیست؟

آنچه باعث پیشرفت نکردن شما می شود، چیست؟Reviewed by مدیرناب on Dec 14Rating: [ad_1] مجله ...

یک دیدگاه

avatar
بررسی سئو سایت افزایش درآمد
   ایده 
کالای ایرانی

ایمن پروتکل

emtiaz

[bws_googleplusone]

ایده