بازاریابی سبز

بازاریابی سبز

بازاریابی سبز یک بعدی از بازاریابی اجتماعی ، است. در بازاریابی اجتماعی به مسئولیت های اجتماعی شرکت ها اشاره می کند. یکی از این مسئولیت ها، مسئولیت در قبال محیط زیست است.

بازاریابی سبز

هدف اصلی در بازاریابی سبز

هدف اصلی در بازاریابی سبز ، حفاظت و حمایت از فعالیت های انسان دوستانه از محیط زیست است.

بازاریابی سبز عبارتست از ارضاء نیازهای مشتری با حداقل اثرات مضر و مخرب بر روی محیط زیست. همچنین در اجرای موارد بازاریابی سبز نیازی به حذف صد درصدی اثرات مخرب نیست و تنها سعی کلیه اعضای شرکت در به حداقل رساندن اثرات مضر است.

بازاریابی سبز یکی از روش هایی است که در کشورهای پیشرفته مورد توجه و بهره برداری قرار گرفته است. در سال ۱۳۹۰ برخی شرکت ها در ایران از مباحث بازاریابی سبز استفاده میکردند اما مورد استقبال توسط مخاطبین قرار نگرفت. اما در سال ۱۳۹۳ برخی از شرکت ها توانستند با بهره گرفتن از بازاریابی سبز ، مخاطبین زیادی را بدست آورند. 

 

 green marketing

 

print
Please wait...
از دست ندهید :  بازاریابی اجتماعی
ایده

درباره ی مدیرناب

avatar
طراح و مدیر ایده های های برتر ، طراح پروژه و روانشناسی اصول موفقیت ، طراحی وب در همه ضمینه ها --- رضا رسولی

یک دیدگاه

avatar
مشتریان وفاداردر این لیست نام دوستانی که بیشترین خرید را از سایت داشته اند به ترتیب امتیاز وجود دارد.
مهدی حسینی (3123)محمد فرجی (2700)علیرضا شجاعی(2675)جاوید نوعی(2431)
(behzad esmail (2128مجید خنجری (1608)حجازی (1402)حسین عادلی (1380)
(tadbir.j (1325مهران مشافی (1290)ایمان رجبی مقدم (908)رضا میرزایی (625)
امیر حسین سمیعی (406)(225) khahejamal (98) sh_eh2008مسعود زرندی (54)


درج تبلیغات افزایش درآمد
error: Content is protected !!