ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ چیست؟

بازاریابی از طریق ایمیل یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که مبتنی بر ارسال ایمیل و توسعه روابط با مشتریان و مشتریان است. یک استراتژی موثر بازاریابی از طریق ایمیل ، چشم اندازها را به مشتری تبدیل می کند و خریداران اولین بار را به مشتریانی تکرار می کند. یک مزیت بازاریابی از طریق ایمیل این است که شما می توانید تمام مراحل را خودکار کنید.

آیا عمر ایمیل مارکتینگ تمام شده است؟

 

با تمام صحبت های ویدئویی ، هوش مصنوعی ، واقعیت مجازی و ربات های چت ، گاهی اوقات به نظر می رسد ایمیل از زمان اوج خود گذشته است.

ایمیل مارکتینگ چیست

اما اگر فکر می کنید ایمیل از بین رفته است ، معیارهای واقعی را از دست می دهید. واقعیت؟ امروزه بازاریابی از طریق ایمیل همچنان ادامه دارد و احتمالاً بهترین استراتژی ممکن برای تجارت شماست.

ایمیل مارکتینگ موثرترین کانال بازاریابی

بر اساس داده های سال ۲۰۱۸ ، بازاریابی از طریق ایمیل با شکست دادن رسانه های اجتماعی ، سئو و بازاریابی وابسته ، همچنان به عنوان موثرترین کانال بازاریابی رتبه بندی می شود.

چرا با وجود همه هیاهوی تبلیغاتی بر سر کانال های جدید ، فناوری دهه های گذشته هنوز هم یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی است؟

من فکر می کنم پاسخ ارتباطی با این واقعیت دارد که مردم بیش از سایر سیستم عامل ها از ایمیل استفاده می کنند. به هر حال ، اگر شخصی در آنجا نباشد چه فایده ای برای بازاریابی دارد؟

ایمیل مارکتینگ چیستداده های سال ۲۰۱۷ نشان می دهد که بیشتر افراد از طریق ایمیل هستند – ۸۵٪ از کاربران بزرگسال اینترنت در ایالات متحده.

این امر ۱۵٪ موتورهای جستجو و ۲۲٪ رسانه های اجتماعی را شکست می دهد – در صنعتی که از بهبود نرخ تبدیل تک رقمی هیجان زده می شود ، تعداد کمی نیست.

به همین دلیل ایجاد یک کمپین موفق بازاریابی از طریق ایمیل برای کارآفرینان بیش از هر زمان دیگری مهم است. اما یک مشکل وجود دارد – اکثر مردم نمی دانند چگونه این کار را به درستی انجام دهند.

امروز ، شما دقیقاً یاد خواهید گرفت که چگونه یک کمپین بازاریابی ایمیل را از ابتدا شروع کنید

 

ایمیل مارکتینگ برای معرفی خدمات و محصولات ؟

استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و خدمات یک کسب و کار. ایمیل مارکتینگ می تواند مشتریان موجود در لیست ایمیل شما را از محصولات جدید ، تخفیف ها و سایر خدمات آگاه کند. همچنین می تواند فروش نرم تری باشد تا مخاطبان خود را در مورد ارزش برند خود آگاه سازد یا آنها را در خرید متمرکز کند. همچنین می تواند هر چیزی در این بین باشد. Mailchimp می تواند به شما در طراحی ، ساخت و بهینه سازی بازاریابی ایمیل خود برای دستیابی به بهترین بازده سرمایه کمک کند.

ایمیل مارکتینگوقتی می خواهید برند خود را رشد دهید یا وسایل خود را بفروشید ، بازاریابی از طریق ایمیل یکی از محبوب ترین و م effectiveثرترین ابزارهای موجود در بازار است. در این مقاله ما در مورد چگونگی بازاریابی از طریق ایمیل می توانیم برای کسب و کار شما مفید باشیم و ما چند راهنمایی برای شروع کار به شما خواهیم داد.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

بازاریابی از طریق ایمیل نوعی بازاریابی مستقیم است که از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات کسب و کار شما استفاده می کند. این می تواند به شما در آگاهی مشتریان از جدیدترین موارد یا پیشنهادهای شما کمک کند. همچنین می تواند نقشی محوری در آموزش افراد در مورد نام تجاری شما یا درگیر نگه داشتن آنها در بین خریدها داشته باشد.

ایمیل مارکتینگ چیست

تاریخچه مختصری از ایمیل

اولین ایمیل در سال ۱۹۷۱ توسط مهندس کامپیوتر به نام ری تاملینسون ارسال شد. پیامی که وی ارسال کرد فقط یک رشته اعداد و حروف بود ، اما این آغاز دوره جدید ارتباطات بود. تاملینسون همچنین شخصی بود که استفاده از نماد “@” را در آدرس های ایمیل وارد کرد.

در سال ۱۹۷۸ ، یک مدیر بازاریابی در Digital Equipment Corp به نام Gary Thuerk از این روش جدید ارتباط مستقیم استفاده کرد تا اولین ایمیل تجاری را ارسال کند تا مردم از محصول جدید مطلع شوند. لیست ایمیل او فقط ۴۰۰ آدرس داشت ، اما ایمیل هایی که ارسال کرد حدود ۱۳ میلیون دلار فروش داشت.

در دهه ‘۹۰ ، اینترنت به صورت تجاری در دسترس توده ها قرار گرفت. نحوه ارتباط مردم با یکدیگر شروع به تغییر چشمگیری کرد و بازاریاب ها دریافتند که ایمیل می تواند راهی موثر برای تبلیغات باشد. ظهور ایمیل های بازاریابی همچنین نیاز به بروزرسانی های نظارتی را ایجاد می کند. به عنوان مثال قانون حفاظت از داده های انگلستان تنظیم شده است تا به گزینه “انصراف” برای همه ایمیل های بازاریابی نیاز داشته باشد.

مزایای بازاریابی از طریق ایمیل

پست الکترونیکی به عنوان ابزاری محبوب در زمینه بازاریابی تا حدودی به این دلیل تبدیل شده است که کاربر را مجبور به انجام نوعی اقدام می کند. یک ایمیل در صندوق ورودی قرار می گیرد تا زمانی که خوانده شود ، حذف شود یا بایگانی شود. اما ایمیل نیز یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای موجود است. در حقیقت ، یک مطالعه در سال ۲۰۱۵ توسط اتحادیه بازاریابی مستقیم (DMA) مستقر در انگلستان نشان داد که به ازای هر ۱ دلار هزینه شده ، ایمیل دارای بازده متوسط ​​سرمایه گذاری (ROI) 38 دلار است.

بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به شما کمک کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و همچنین به وبلاگ ، رسانه های اجتماعی یا هرجای دیگری که دوست دارید افراد از آن بازدید کنند ، ترافیک ایجاد کند. حتی می توانید ایمیل های خود را تقسیم بندی کرده و با استفاده از اطلاعات جمعیتی کاربران را هدف قرار دهید ، بنابراین فقط پیام هایی را که می خواهند بیشتر ببینند به مردم ارسال می کنید.

نکاتی برای ایجاد لیست ایمیل بازاریابی

اما چگونه می توان مخاطبان عمومی را برای ارسال ایمیل به آنها ایجاد کرد؟ چند روش وجود دارد و همه آنها مربوط به رفتار درست با مشتریان شما است.

لیست های ایمیل را خریداری نکنید. بسیاری از شرکتهای ایمیل مارکتینگ (از جمله Mailchimp) در مورد آدرسهای الکترونیکی خط مشی سختگیرانه و مبتنی بر اجازه دارند ، این بدان معنی است که ارسال به لیستهای خریداری شده ممنوع است. درعوض ، در تشویق افراد برای انتخاب پیام دریافت از خود تمرکز کنید. هنگام ثبت نام در لیست ایمیل شما می توانید در اولین سفارشات مشتری تخفیف بگیرید. یا شاید بتوانید با سفارش بعدی مشترکان جدید را به صورت رایگان ارسال کنید – یا وقتی به لیست شما ملحق می شوند به آنها فرصت برنده شدن جایزه را بدهید.

از مقررات ملی (و بین المللی) ایمیل مطلع باشید. اطمینان حاصل کنید که از قوانین قابل اجرا در منطقه خود پیروی می کنید ، مانند قانون CAN-SPAM در ایالات متحده ، قانون ضد هرزنامه کانادا (CASL) یا مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) در اتحادیه اروپا. این مقررات هم براساس موقعیت مکانی شما و هم موقعیت مشترکین شما تنظیم می شوند و این مسئولیت شماست که بدانید چه قوانینی در مورد شما اعمال می شود.

برای مکالمه با مشتریان خود از ایمیل استفاده کنید. ایمیل یک ابزار بازاریابی عالی است ، اما می تواند از راه های دیگری نیز به تجارت شما کمک کند. برای ارسال نظرسنجی ، به مشتریان بگویید که چقدر از آنها قدردانی می کنید یا فقط سلام می کنید ، گهگاهی از محتوای منظم بازاریابی خود استفاده کنید. این نه تنها به مخاطبان شما فرصتی می دهد تا بازخورد ارزشمندی به شما ارائه دهند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد تا اطلاعات بیشتری نسبت به شخص پشت سر این تجارت کسب کنند.

فقط در مواقعی که نیاز دارید ارسال کنید. هنگامی که شخصی با آدرس ایمیل خود به شما اعتماد کرد ، از این اعتماد سو abuse استفاده نکنید. سیل در صندوق ورودی مخاطبان خود با ایمیل های زائد باعث می شود علاقه آنها از بین رفته یا اشتراک آنها به طور کامل لغو شود. تمرکز خود را بر ارسال پیامهای مرتبط و جذاب در مورد مواردی که دوست دارند ، داشته باشید و تا مدتها وفادار خواهند ماند.

بازاریابی از طریق ایمیل استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات در حین توسعه روابط با مشتریان یا مشتریان بالقوه است. در اصل پست الکترونیکی است که به جای استفاده از خدمات پستی به صورت الکترونیکی انجام می شود.

در مورد امتیازات بازاریابی از طریق ایمیل ، روش های انجام آن به درستی و نحوه مقایسه آن با برخی از اشکال دیگر بازاریابی اطلاعات کسب کنید.

هر زمان که یک شرکت ایمیل ارسال می کند ، جدا از تأیید سفارش و پاسخ مستقیم به س questionsالات مشتری ، می تواند نوعی بازاریابی از طریق ایمیل در نظر گرفته شود. بازاریابی از طریق ایمیل بخشی از بازاریابی اینترنتی است که شامل بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و موارد دیگر است.

بازاریابی از طریق ایمیل می تواند شامل خبرنامه هایی با به روزرسانی درباره شرکت ، یا تبلیغات فروش و معاملات انحصاری مشترکان باشد. همچنین ممکن است ایمیل های بازاریابی به دنبال به اشتراک گذاشتن یک پیام کلی از طرف شرکت باشند ، مثلاً در پی یک فاجعه طبیعی یا رسوایی شرکت.

در بهترین حالت ، بازاریابی از طریق ایمیل به مشاغل اجازه می دهد تا مشتریان خود را مطلع کرده و پیام های بازاریابی خود را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنند. در بدترین حالت ، این نوع بازاریابی می تواند مشتریان را با ایمیل های ناخواسته آزار دهنده و مداوم آزار دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل چگونه کار می کند

راه اندازی و پیگیری یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل آسان است ، که این امر را برای مشاغل کوچک امکان پذیر می کند. به عنوان مثال می توانید گزینه ثبت نام خبرنامه را به وب سایت خود اضافه کنید. با ثبت نام افراد ، می توانید خبرنامه هایی را برای مخاطبان در حال رشد ارسال کنید. همچنین می توانید از پروفایل های شبکه های اجتماعی خود مشتریان را به سمت خبرنامه هدایت کنید.

ایمیل مارکتینگ چیستیک خبرنامه معمولی یک روش ساده و موثر برای ارسال به روزرسانی درباره شرکت شما ، رویدادهای آینده و پیشنهادات ویژه است. نرم افزار ایمیل همچنین برنامه ریزی ایمیل های تبلیغاتی خودکار را برای مشتریانی که اخیراً خریداری نکرده اند آسان می کند.

بازاریابی از طریق ایمیل به شما امکان می دهد گروه های خاصی از مشتریان یا حتی افراد خاص را هدف قرار دهید. ارائه معاملات ویژه تولد به مشتریان فردی در زمینه کالاها یا خدمات یکی از راه های انجام این کار است.

به عنوان مثال ، یک رستوران ممکن است در روز تولد خود با ۵۰٪ تخفیف از غذا ، به مشتریان ایمیل ارسال کند. این نوع شخصی سازی به توسعه و تداوم ارتباط با مشتری کمک می کند – و این می تواند به افزایش فروش و وفاداری مشتری منجر شود.

ایمیل مارکتینگ همچنان رواج دارد

در عصر رسانه های اجتماعی ، نوشتن ایمیل وسوسه انگیز است. با این حال ، شواهد آماری وجود دارد که نشان می دهد جنبه مهمی از تلاش های بازاریابی باقی مانده است. برای مثال:

کارشناسان شرکت ایمیل مارکتینگ Litmus تخمین می زنند که ایمیل مارکتینگ به ازای هر ۱ دلار هزینه شده به طور متوسط ۴۲ دلار بازده می دهد. ۱
یک نظرسنجی نشان داد که ۵۹٪ از پاسخ دهندگان تحت تصمیمات خرید تحت تأثیر ایمیل قرار گرفتند
مطالعه بیش از ۱ میلیارد جلسه خرید در سال ۲۰۱۹ نشان داد که بازاریابی از طریق ایمیل نرخ تبدیل ۲٫۳، ، در مقایسه با ۱ for برای رسانه های اجتماعی است.

یک مزیت بزرگ ایمیل نسبت به شبکه های اجتماعی این است که مشتریان بیشتر از رسانه های اجتماعی ایمیل می بینند. فقط ارسال مطلبی در شبکه های اجتماعی به این معنی نیست که هرکسی می خواهید پیام شما را ببیند ، آن را می بیند. با این حال ، یک ایمیل در صندوق ورودی می نشیند تا زمانی که خوانده شود (یا حذف شود).

در حالت ایده آل ، بازاریابی از طریق ایمیل باید همزمان با رسانه های اجتماعی باشد. افزودن دکمه های “مانند” یا “اشتراک” رسانه های اجتماعی به ایمیل های بازاریابی خود راهی اضافی برای ارتباط مشتریان با نام تجاری شما می دهد. قطعاتی از نظرات مثبت طرفداران شبکه های اجتماعی را می توان در ایمیل ها گنجاند و پست های شبکه های اجتماعی می تواند مشتریان را به سمت خبرنامه های ایمیل شما سوق دهد.

استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی ایمیل موثر نیاز به تلاش دارد. در اینجا چند استراتژی برای بهترین استفاده از مبارزات ایمیل مارکتینگ آورده شده است.

ایمیل مارکتینگلیست خود را ایجاد کنید

تمام کاری که شما می خواهید با ارسال یک ایمیل ناخواسته انجام دهید خاموش کردن بیشتر افرادی است که امیدوارید آنها را به مشتری تبدیل کنید. چه از طریق وب سایت ، چه در فروشگاه و چه از طریق یک رویداد ، مشخص کنید که مشتریان در انتخاب ایمیل های شما تصمیم می گیرند.

قانون را دنبال کنید

بازاریاب های ایمیل باید از قوانین CAN-SPAM Act پیروی کنند. این قوانین شامل داشتن موضوع موضوعی غیر فریبنده ، ارائه روش روشنی برای لغو اشتراک و درج نام و آدرس شما در انتهای ایمیل ها می باشد. ۴

پیام های خود را مخلوط کنید

فقط برای خرید آگهی ارسال نکنید. با به اشتراک گذاشتن تخصص خود یا دیگران ، با ارائه راهنمایی ها و بینش هایی که می توانند برای آنها ارزشمند باشند ، از ایمیل های خود برای ایجاد ارتباط با مشتریان استفاده کنید اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید که به آنها اجازه می دهد اطلاعات بیشتری در مورد شما و شرکت شما کسب کنند.

به مشترکین خود احترام بگذارید

با لیست خود خوب رفتار کنید. به یاد داشته باشید افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید ، اطلاعات خود را به شما اعتماد کرده اند. آنها سزاوار احترام شما هستند اگر می خواهید فرصتی برای تبدیل آنها از مشتری به طرفدار و حتی بشارت دهنده برای نام تجاری خود ایجاد کنید ، پس احساس خاص بودن را در آنها ایجاد کنید.

یک برنامه را دنبال کنید

اگر خبرنامه می کنید به برنامه خود پایبند باشید. ارسال ایمیل در هر روز در همان روز (یا روزها) هر هفته به مشترکین شما کمک می کند تا بدانند چه زمانی از شما انتظار دارند.

برای موبایل بهینه سازی کنید

مطالعات تحلیلگران بازاریابی با شرکت Litmus به طور مداوم نشان داده است که تقریباً کمتر از نیمی از ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه باز می شوند. ۵ به این معنی ، اگر ایمیل شما در سیستم عامل های تلفن همراه به درستی نمایش داده نشود ، نیمی از مخاطبان شما فکر می کنند نمی دانید چگونه یک ایمیل را به درستی درست کنید.

ایمیل مارکتینگ

به یاد داشته باشید — شما در صندوق ورودی آنها مهمان هستید
مردم در هر کجا که نگاه می کنند با وقفه ، جدول و تبلیغات مملو می شوند.

اگرچه ممکن است فکر کنید ایمیل شما ویژه است ، اما احتمال زیادی که برای خواننده وجود دارد مانند بقیه است.

به همین دلیل مهم است که به یاد داشته باشید که در کجا هستید و در نتیجه از حسن رفتار خود استفاده کنید.

ورود به صندوق ورودی شخصی مانند این است که برای شام به خانه او دعوت شوید. اگر آنها از شما بخواهند کفش های خود را در بیاورید ، شما با احترام این کار را انجام می دهید.

بازاریابی از طریق ایمیل همین است ، بنابراین قبل از شروع به راحتی می خواهم به شما یادآوری کنم که همیشه در بهترین رفتار خود باشید و به یاد داشته باشید … شما در صندوق ورودی آنها مهمان هستید.

مرحله اول: اجازه بگیرید

مطمئناً هیچ کمپین ایمیل بدون دریافت اجازه برای شروع ساخته نشده است ، بنابراین ابتدا باید بر روی ایجاد یک لیست ایمیل قابل توجه تمرکز کنیم.

البته روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. برخی ترجیح می دهند چیزی را به صورت رایگان هدیه دهند در حالی که دیگران فقط یک خبرنامه یا به روزرسانی محصول ارائه می دهند.

به عنوان مثال ، خبرنامه تجاری Morning Brew به خوانندگان یک مزیت ساده – سرگرم کننده و به روزرسانی های جالب هر روز صبح را ارائه می دهد.

من نمی توانم به شما بگویم که کدام پاسخ صحیح یا غلط برای انگیزه شماست ، اما می توانم به شما بگویم که داشتن هدف مشخص هنگام درخواست آدرس مهم است.

اینجاست که یک فراخوان قوی برای عمل وارد عمل می شود و نوشتن مطالب بسیار مهم است.

اعتبار خود را تثبیت کنید ، توضیح دهید که ایمیل ها برای چیست و افراد علاقه مند به دریافت آنها را جلب کنید.

با ارسال ساده “ایمیل خود را برای به روزرسانی وارد کنید” ، هیچ کس هیجان زده نخواهد شد. در عوض ، موارد اشتراک گذاری را در نظر بگیرید.

با به اشتراک گذاشتن یک تماس خاص برای اقدام یا سود دادن آدرس ایمیل خود ، می توانید افراد بیشتری را به عضویت در بیاورید.

برخی از روش های معمول برای فریب مردم برای ثبت نام عبارتند از:

سری ایمیل

بارگیری رایگان
مقاله سفید یا کتاب الکترونیکی رایگان
لیست ها را به روز کنید ، مانند نسخه های جدید و به روز رسانی های محصول
این انگیزه هرچه باشد ، آن را واضح و فریبنده بیان کنید و از تبلیغ آن نترسید.

مرحله دوم: با محتوای عالی دنبال کنید

بازاریابی از طریق ایمیل کاملاً مربوط به انتظارات است و شما می توانید آنها را تعیین کنید.

اگر فراخوان شما قوی است و پیگیری شما مداوم است ، می توانید روی یک کارزار مثبت حساب کنید.

با این حال ، اگر قول می دهید هر هفته یک ایمیل ارسال کنید و در عوض روزانه آنها را ارسال کنید ، خود را برای شکست آماده می کنید.

برعکس ، اگر کسی انتظار بروزرسانی روزانه یا به روزرسانی مهم محصول را دارد و شما تحویل نمی دهید ، در این صورت نیز احتمالاً به همان اندازه ناراحت خواهد شد.

به همین دلیل اولین پیام پیگیری برای موفقیت در تلاش های بازاریابی از طریق ایمیل بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، در اینجا یک ایمیل استقبال اساسی از Airbnb به یک میزبان جدید آورده شده است. این اصول فرآیند و آنچه انتظار دارید از Airbnb دریافت کنید را توضیح می دهد.

تقریباً همه ارائه دهندگان خدمات ایمیل به شما امکان ایجاد دنباله پاسخ خودکار را می دهند و ضروری است که از آن استفاده کنید.

ایمیل پیگیری اولیه باید بلافاصله به عنوان راهی برای معرفی خود و جزئیات کارهایی که قصد دارید با آدرس ایمیل مشترک جدید خود انجام دهید ، ارسال شود.

بهتر است سریع و دقیق بیش از آنکه سریع و محجوب باشید ، اما اگر می توانید سریع و خلاصه کار را انجام دهید ، قدرت بیشتری برای شما دارد.

از اینجا ، به سادگی مطابق انتظارات آنها است.

چه موقع باید محصولی را بهم ریخت

شما فقط برای سرگرمی لیست ایمیل خود را اجرا نمی کنید – برای جلب مشتری و خرید و فروش در آنجا هستید.

اما انتقال از یک لیست ایمیل که هزاران ارزش رایگان را به لیستی ارائه می دهد که محصولی را برای پول در اختیار شما قرار می دهد ، می تواند یک ایجاد مشکل برای ایجاد آن باشد.

برای انجام آن به طور موثر ، ایده خوبی است که پیش از این در مورد صداگذاری خود فکر کنید. شما نمی خواهید همه را ناگهان با یک زمین تعجب کنید.

اگر افراد هر چند وقت یک بار انتظار فروش گسترده داشته باشند ، یک کمپین بسیار موفق تری خواهید داشت.

اگر عادت به فروش غالباً دارید ، سعی کنید خود را جای خواننده قرار دهید.

از خود بپرسید آیا پیام رسانی شما با انتظاراتی که تعیین کرده اید سازگار است یا خیر. در صورت امکان ، درک کنید که مشتری قبلاً به چه چیزی علاقه نشان داده است و پیشنهادات مشابهی را برای ما ارسال کنید

کسانی که پیشنهادات کور می فرستند به احتمال زیاد مجوز ادامه کار خود را از دست می دهند.

باز هم ، هر مشاغل نیازهای متفاوتی دارد و هیچ قانون سخت و سریعی درمورد اینکه هر چند وقت یکبار می توانید محتوای خود را ارائه دهید یا تهیه کنید وجود ندارد.

فقط به یاد داشته باشید که لیست ایمیل یک دارایی مجاز است و بهتر است در کنار احتیاط اشتباه کنید تا اینکه آن را شل و بی پروا بازی کنید.

چگونه یک خبرنامه ایمیل عالی بنویسیم

در حالی که ما در مورد موضوع محتوا هستیم ، بیایید در مورد تفاوت بین یک خبرنامه خوب و یک خبرنامه بد صحبت کنیم.

اولین علامتی که خبرنامه بدی دریافت کرده اید این است که به یاد نمی آورید که هرگز خواسته اید آن را دریافت کنید.

به طور معمول ، این اتفاق می افتد زمانی که یک کسب و کار یا نتواند یک روال معمول ایمیل را حفظ کند یا از فرم ضعیف استفاده می کند و پس از دریافت کارت ویزیت یا ایمیل شخصی ، فردی را به صورت دستی اضافه می کند.

اطمینان حاصل کنید که همه شما را به یاد می آورند – بهترین راه برای این کار این است که اجازه ندهید ایمیل های شما برای مدت طولانی از بین بروند. سعی کنید حداقل یک بار در ماه ارسال کنید ، در حالی که هفته ای یکی به ایده آل نزدیک تر است.

اطمینان حاصل کنید که همه شما را به یاد می آورند – بهترین راه برای این کار این است که اجازه ندهید ایمیل های شما برای مدت طولانی از بین بروند. سعی کنید حداقل یک بار در ماه ارسال کنید ، در حالی که هفته ای یکی به ایده آل نزدیک تر است.

به نظر من جذابترین خبرنامه ها آنهایی هستند که در مخلوط کردن پیام ها و به روزرسانی ها بسیار کار می کنند.

به عنوان مثال ، اگرچه ممکن است ایمیل حاوی لیستی از به روزرسانی ها و تصاویر محصول باشد ، اما با یک پیام شخصی یا یادداشت دوستانه متعادل می شود.

به عنوان یک قاعده سرانگشتی ، سعی کنید از خبرنامه خود بعنوان روشی برای پیشبرد روابط خود با خواننده / مشتری استفاده کنید تا اینکه آنها را تحریک کنید.

زمین را برای به روزرسانی ها ، پیشنهادات و اطلاعیه های منحصر به فرد ذخیره کنید.

 

استفاده از پاسخگوی خودکار

اگر تازه با یک لیست ایمیل کار خود را شروع می کنید ، آسان است تصور کنید که وقت خواهید داشت شخصاً به هر مشترک جدید پاسخ دهید.

اما به محض اینکه روزانه تعداد مشترک مشترک خود را شروع می کنید ، ادامه این امر غیرممکن می شود.

شروع به فعالیت های پیچیده تر و پیچیده تری خواهید کرد و پیگیری همه وقت با همه غیرممکن است.

با این وجود به نظر می رسد بازاریابان برتر این کار دقیق را انجام می دهند. چطور؟

راز آنها پاسخگوی خودکار است.

پاسخ دهنده خودکار این کار را انجام می دهد – به طور خودکار ایمیل هایی را که از قبل برنامه ریزی کرده اید ارسال می کند.

با برنامه ریزی مجموعه ای از ایمیل ها برای ارسال از قبل ، می توانید از “تاریک شدن” برای هر مدت زمان جلوگیری کنید.

اغلب اوقات ، شرکت ها مجموعه ای از نامه های الکترونیکی – از چند روز تا چند ماه – را برنامه ریزی می کنند که به صورت خودکار تحویل داده می شوند و هر کسی که در لیست شما ثبت نام می کند گرم می شود.

به این ترتیب ، در صورت نیاز به اعلام محصول یا فروش جدید ، می توانید روی این واقعیت که قبلاً با شما در ارتباط بوده ایم حساب کنید.

از آنجا که طی چندین هفته یا چند ماه رابطه برقرار کرده اید ، احتمال اینکه خوانندگان خود را اذیت کنید بسیار کمتر است.

مرحله III: تجزیه و تحلیل و تقسیم بندی

اکنون که اصول یک کمپین ایمیل موثر را فهمیدید ، بیایید در مورد چگونگی ارتقا things سطح به سطح بالاتر صحبت کنیم.

به طور خاص ، این شامل استفاده از تقسیم بندی و تجزیه و تحلیل برای شروع اصلاح برنامه های پخش شده و حتی نتایج بهتر از آنچه در یک کمپین اساسی می کنید ، می شود.

چگونه می توان ایمیل خود را تجزیه و تحلیل کرد

ما قبلاً در مورد اهمیت تجزیه و تحلیل در نسخه برداری وب صحبت کرده ایم و ایمیل تفاوتی ندارد.

هر ارائه دهنده خدماتی که من همیشه با آنها کار کرده ام ، تجزیه و تحلیل رایگان ارائه می دهد.

گرچه همه آنها مهم هستند ، ۳ مورد مهم برای من نرخ باز ، نرخ کلیک و لغو اشتراک هستند. بیایید هرکدام را خراب کنیم و ببینیم چه چیزهایی می توان از آن یاد گرفت.

اول ، نرخ باز بودن شما توضیح می دهد که چند نفر ایمیل شما را باز می کنند. این بر اساس یک پیکسل ردیابی نامرئی است که وقتی شخصی روی پیام شما کلیک می کند بارگیری می شود.

وقتی نرخ های باز را بررسی می کنید ، معمولاً به شما می گوید که رابطه خود را با خوانندگان چقدر خوب ساخته اید. در حالت ایده آل ، مردم از خواندن ایمیل های شما و باز کردن آنها به سرعت هیجان زده می شوند.

اگر نرخ باز بودن شما کم است ، معمولاً به این معنی است که تعداد زیادی مشترک غیر متعهد دارید. شما باید در تهیه ارزش و مدیریت انتظارات بیشتر کار کنید.

در مرحله بعدی ، میزان کلیک یا CTR شما نشان می دهد که چند نفر در ایمیل شما روی پیوند کلیک کرده اند (در صورت وجود).

اگر CTR شما کم است ، به این معنی است که پیام شما به اندازه کافی هدفمند نیست ، یا به سادگی از بین نمی رود. در این حالت ، روی بهبود نسخه خود تمرکز کنید.

سرانجام ، نرخ لغو اشتراک شما به شما می گوید که چند نفر روی دکمه “لغو اشتراک” در پایین ایمیل شما کلیک کرده اند.

اگر نرخ لغو اشتراک شما نسبت به میزان انتخاب شما زیاد است ، پس شما از ارزش ساخت و نوشتن کپی خوب عبور کرده اید … باید کارهای جدی انجام دهید.

در اصل شما الک ساخته اید و افرادی که در آن ثبت نام می کنند سرانجام آنجا را ترک می کنند. اگر این شما هستید ، سعی کنید زمان ترک افراد را بررسی کنید و بر اساس این نشت ها اقدام کنید.

اگر آنها بعد از ایمیل پاسخ خودکار خاصی را ترک می کنند ، دوباره آن را کار کنید. اگر آنها پس از پیام های بازاریابی در حال ترک هستند ، پس از ارائه پیشنهادات ، دوباره کار کنید.

اگر آنها زود قیف شما را ترک می کنند ، پس شما باید دعوت اصلی خود را اصلاح کنید تا با آنچه ارسال می کنید هماهنگ باشد.

تجزیه و تحلیل نامه الکترونیکی از این نظر بسیار مهم است که اگر توجه کنید ، سرنخ های بسیار مشخصی راجع به کار اشتباهی به شما نشان می دهد.

البته ، متغیر کلیدی در اینجا “توجه” است.

چگونه لیست خود را تقسیم کنیم

اگر با این اصطلاح آشنا نیستید ، تقسیم بندی عمل تقسیم لیست ایمیل شما به گروه های هدفمندتر است.

به عنوان مثال ، موارد زیر روشهایی برای تقسیم بندی یک لیست بزرگتر و یکپارچه است:

لیست مشتری (در مقایسه با افرادی که خرید نکرده اند)
مشترکین خبرنامه
لیست ایمیل روزانه (در مقایسه با هفتگی ، دو هفتگی ، ماهانه و غیره)

در تقسیم لیست خود به این روش ، به شما این توانایی را می دهد که ارتباطات هدفمندتری ارسال کنید.

به عنوان مثال ، بعضی از مشتریان خواهان به روزرسانی محصول و هم فروش هستند ، در حالی که ممکن است دیگران فقط بخواهند درباره نسخه های جدید چیزی بشنوند.

بعلاوه ، حتی می توانید ایمیل های خاصی را برای خریداران ارسال کنید که از آنها برای خرید تشکر می کنند ، مانند این مثال از Ales Nesetril.

اگر به آنها فرصت انتخاب ندهید ، به طور کلی خطر از دست دادن آنها را دارید. از آنجا که مشتریان احتمال بیشتری برای خرید مجدد دارند ، کاملاً واضح است که چرا می خواهید آنها را در لیست ایمیل مشتری خود مشترک کنید.

با تقسیم بندی ، شما می توانید فقط برای کسانی که آخرین پیام شما را باز نکرده اند (از آنها بپرسید چرا) یا برای کسانی که علاقه نشان داده اند (یک مرحله دوم) پخش ارسال کنید.

همچنین می توانید پیام های آزمایشی را بین گروه های مختلف تقسیم کنید تا بهترین روش های خود را اصلاح کنید.

همانطور که می بینید ، تقسیم بندی علم موشک نیست ، اما کارساز است ، به همین دلیل اکثر وقت ها را برای انجام درست آن نمی گذارند.

اگر این کار را انجام دهید ، بلافاصله خود را از بسته جدا خواهید کرد.

لیست شما چقدر ارزش دارد؟

لیست ایمیل شما یکی از با ارزش ترین منابع شما است و اگر یاد بگیرید چگونه با آن درست رفتار کنید ، هزینه انجام این کار خود هزینه آن را خواهد داشت.

با گذشت زمان ، می توانید ردیابی کنید که متوسط افرادی که در لیست شما هستند ، چه مقدار پول خرج می کنند. این به شما می گوید ارزش لیست شما چقدر است.

اگر لیستی از ۱۰ هزار نفر معمولاً ۵۰ هزار دلار برای یک کمپین هزینه می کند و هر سال دو تا از آن کمپین ها را اجرا می کنید ، می توانید آن را متوسط کنید و بگویید ارزش هر مشترک ۱۰ دلار در سال است.

وقتی چنین ریاضیاتی را انجام می دهید ، بلافاصله می توانید بفهمید که چگونه از دست دادن چند صد مشترک می تواند برای خط اصلی شما خطرناک باشد.

نتیجه
اگر از ایمیل مارکتینگ چشم پوشی کرده اید ، زمان آن رسیده است که استراتژی خود را دوباره ارزیابی کنید.

امروزه بازاریابی از طریق ایمیل بازدهی هنگفتی را برای بازاریابانی که مایل به شروع کار با آن هستند فراهم می کند. لازم نیست خیلی پیچیده باشد.

ابتدا یادتان باشد که در صندوق ورودی مشترکان خود مهمان هستید. ایمیل های شما همیشه فقط با یک کلیک فاصله دارند تا علاقه خود را برای همیشه از دست بدهند. مودب ، محترم و ارزشمند باشید.

با شروع کار ، باید اجازه بگیرید. البته ، این کار درستی است. اما در دوران حفاظت از داده های جدید ، مانند GDPR اتحادیه اروپا ، این نیز یک الزام قانونی است.

شما می خواهید قول هایی را که می دهید دنبال کنید. آنچه را که درخواست کرده اند به افراد ارائه دهید و به طور منظم برای انتظارات آنها از طریق ایمیل ارسال کنید.

هیچ فرمولی برای این وجود ندارد – همه چیز در مورد بهترین صدا و سبک شرکت شماست.

و سرانجام ، پس از تسلط بر اصول اولیه ، می توانید به تقسیم بندی و تجزیه و تحلیل بروید. شروع به ارسال انواع جداگانه ایمیل به گروههای مختلف افراد کنید و همیشه در حال پیشرفت باشید.

چه روشهای بازاریابی از طریق ایمیل خوانندگان شما را درگیر خود می کند؟

۱٫ سرویس ایمیل را انتخاب کنید

شاید از خود بپرسید که اگر تازه شروع به کار کرده اید چرا به سرویس ایمیل نیاز دارید. پاسخ ساده است – به دلیل محدودیت ارائه دهندگان صندوق ورودی. مهم نیست که از کدام ارائه دهنده ایمیل استفاده می کنید – Gmail ، Zoho ، AOL ، Outlook و غیره – آنها برای بازاریابی ایمیل در نظر گرفته نشده اند. بنابراین ، آنها محدودیت های خاصی در مورد میزان ارسال و ارسال ایمیل دارند.

به عنوان مثال ، Gmail به شما امکان می دهد در عرض ۲۴ ساعت حداکثر ۵۰۰ ایمیل ارسال کنید. تقریباً غیرممکن است که اگر مهارت طراحی ندارید ، الگوی ایمیل متناسب با سبک برند خود ایجاد کنید. هیچ ویژگی برای مدیریت لیست های پستی ، شخصی سازی ایمیل ها و مشترکین بخش وجود ندارد. علاوه بر این ، برای درک عملکرد کمپین های ایمیل خود هیچ گزارشی دریافت نخواهید کرد. علاوه بر این ، از آنجا که سرویس گیرنده های ایمیل از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند ، شما قادر به ارسال خودکار ایمیل نخواهید بود.

به همین دلیل یک سرویس ایمیل مارکتینگ حرفه ای ضروری است. سرویس با اعتبار خوب اطمینان حاصل می کند که ایمیل های شما در صندوق ورودی قرار دارند. با چنین بستری می توانید با توجه به اندازه لیست پستی خود برنامه لازم را انتخاب کنید. همه سرویس ها یک ویرایشگر کششی و رهائی عملکردی را ایجاد می کنند که ایجاد کمپین های حرفه ای و بدون دانش HTML را امکان پذیر می کند. و این فقط نوک کوه یخ است!

می توانید از شخصی سازی ، تقسیم بندی ، آزمایش A / B برای ساختن کمپین های مرتبط و ارزشمند استفاده کنید. قابلیت اتوماسیون ایمیل به شما امکان می دهد کارهای روزمره را روی خلبان خودکار قرار دهید و روی موضوعات مهمتری تمرکز کنید.

برای صرفه جویی در وقت هنگام تحقیق درباره سرویس های رایج رایج ، ما محدودیت برنامه رایگان ۱۰ سرویس محبوب را مقایسه کردیم. برخی از آنها به بازاریابان اجازه می دهند که به طور منظم ایمیل بفرستند در حالی که برخی دیگر آزمایش آزمایشی رایگان خدمات را ارائه می دهند. مقایسه کنید.

 

۲٫ لیست پستی را جمع آوری کنید

این یکی از مهمترین مراحل است. کیفیت لیست پستی شما بر عملکرد استراتژی ایمیل شما تأثیر می گذارد. تنها در صورت موفقیت در ارتباط موفق خواهید شد که با افرادی که به برند شما علاقه مند هستند ارتباط برقرار کنید. بنابراین ، برای صحبت با مخاطبان مناسب ، باید یک لیست پستی جمع آوری کنید. این می تواند نه تنها آدرس های ایمیل ، بلکه نام مشترکان ، مکان ، تاریخ پیوستن به لیست شما و سایر اطلاعات باشد. بعداً ، براساس این داده ها کمپین های شخصی و مرتبط ایجاد خواهید کرد.

در حالی که لیستی از مشترکین را جمع می کنید ، قانون اصلی این است که اجازه آنها را بگیرید. هرگز لیست های پستی را خریداری نکنید. این افراد هرگز موافقت نکرده اند که نامه های الکترونیکی از شما دریافت کنند. آنها نه درگیر مارک شما هستند و نه علاقه مند به آن هستند. بنابراین ، ممکن است با علامت گذاری به عنوان هرزنامه ، به اعتبار فرستنده شما آسیب برسانند.

پس از آن ، در مورد نوع ایمیل هایی که قرار است طی ماه آینده ارسال کنید تصمیم بگیرید. این مهم است تا مشترکان را با تبلیغات بمباران نکنید. تعادل مناسبی بین ایمیل های تبلیغاتی و غیر فروش پیدا کنید. همه چیز به جایگاه شما بستگی دارد ، هنوز هیچ مشترکی نمی خواهد هر روز معاملات داغ و یادآوری های فروش را دریافت کند. آنها را با ایمیل های فعال کننده و معاملاتی ترکیب کنید.

ایمیل های ماشه ای پیگیری هستند. بازاریابان آنها را در پاسخ به اقدامات کاربران ارسال می کنند. به زیر نگاه کنید

کاربر مشترک می شود – یک ایمیل خوش آمد گویی یا یک سری ایمیل در حال دریافت دریافت می کند.
کاربر بدون خرید کالایی را به سبد خرید خود اضافه می کند – یک ایمیل سبد خرید رها شده دریافت می کند.
کاربر خرید می کند – ایمیل تأیید سفارش و ایمیل های وضعیت حمل و نقل را دریافت می کند.
کاربر برای یک وبینار ثبت نام می کند – یک ایمیل تأیید وبینار دریافت می کند.
کاربر یک محصول خاص را در سایت شما مشاهده کرده است – تخفیف برای آن دریافت می کند.
برنامه کاربر منقضی شده است – یک ایمیل رایگان برای ارتقا plan طرح دریافت می کند.
کاربر به مدت سه ماه ایمیل های شما را باز نکرده است – یک ایمیل مجدد دریافت می کند.

ایمیل های خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید
کل دنیا به موبایل تبدیل شده است. هنگام تدوین استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل نمی توانید این واقعیت را نادیده بگیرید. تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای کاربران تلفن همراه خود انجام دهید.

کمپین های ایمیل پاسخگو ایجاد کنید. طراحی ایمیل پاسخگو به این معناست که پیام شما هم در دسک تاپ و هم در دستگاه تلفن همراه عالی به نظر می رسد. برای خواندن آن لازم نیست کاربران پیمایش ، کوچک و کوچک کنند. اگر ایمیل شما برای تلفن همراه بهینه نشده باشد ، مشترکان تلاشی برای خواندن پیام شما نمی کنند.

 

این راهنمای مبتدی توضیح می دهد که ایمیل مارکتینگ چیست و چگونه کار می کند. پس از اتمام خواندن ، درک کاملی از اصول و دانش لازم برای راه اندازی ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار خود خواهید داشت.

 

ایمیل مارکتینگ چیست؟ بازاریابی از طریق پست الکترونیکی نوعی هدف قرار دادن مصرف کنندگان با یک پیام تجاری از طریق ایمیل با هدف پیشبرد فروش ، افزایش وفاداری مشتری و یا انتقال اطلاعات مهم است. این نوعی بازاریابی مستقیم است که در گذشته ، معمولاً برای هدف قرار دادن گروههای جمعی از مردم استفاده می شد. با این حال ، بازاریابی الکترونیکی مدرن مبتنی بر اصول رضایت ، تقسیم بندی و شخصی سازی است.

 

ایمیل مارکتینگ سودآورترین کانال بازاریابی مستقیم است که می تواند تا ۳۰ برابر سرمایه اولیه شما ایجاد کند. این امر آن را ستون اصلی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال می کند.

 

عدم گنجاندن ایمیل مارکتینگ در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما با توجه به احتمال بازگشت سرمایه (ROI) عاقلانه نخواهد بود.

 

در این مقاله یاد خواهید گرفت:

در این مقاله یاد خواهید گرفت:

 

ایمیل مارکتینگ چیست و اهداف تجاری می تواند به شما در دستیابی کمک کند

چه طور باید شروع کرد

انواع مختلف ایمیل

الزامات قانونی و سایر جنبه ها را باید در نظر گرفت

چرا امروزه ایمیل مارکتینگ مهم است؟

ایمیل مارکتینگ

از تأیید سفارشات گرفته تا خبرنامه ، ایمیل ها جنبه اساسی رشد و مدیریت تجارت شما هستند.

 

ایمیل مارکتینگ اطلاع رسانی ، ترغیب و کسب وفاداری به پایگاه ارتباطی است که به محصول یا خدمات شما علاقه مند است.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل های بازاریابی حاوی یک فراخوان خاص هستند که به منظور ایجاد فروش یا جابجایی بازدید از صفحات خاص سایت شما طراحی شده اند. این همچنین یک ابزار قدرتمند برای ایجاد یک جامعه است ، همانطور که در راهنمای ما برای ایجاد ارتباط با ایمیل به طور کامل بحث شده است.

اهداف تجاری با ایمیل مارکتینگ به دست می آید

ایمیل مارکتینگ می تواند به دستیابی به ۳ دسته از اهداف کمک کند:

 

تبدیل (فروش محصولات و خدمات خود)

وفاداری مشتری

آگاهی از برند

یکی از مزایای عمده ایمیل مارکتینگ مقیاس پذیری آن است. این به این واقعیت اشاره دارد که می توان ایمیل ها را در مقیاس وسیعی برای تعداد زیادی از گیرندگان مستقر کرد.

وضعیت ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۲۰

ایمیل فناوری جدیدی نیست. در واقع ، این یکی از اولین ابزارهای ارتباط دیجیتال بود که در سال ۱۹۷۱ وارد صحنه شد. اما تقریباً با ۵۰ سال سن ، ایمیل مارکتینگ امروز بیشتر از گذشته استفاده می شود.

ایمیل مارکتینگ

 

یکی از نکات جالب در مورد ایمیل قابلیت دسترسی به آن است.

ایمیل به شما امکان می دهد تا به طیف وسیعی از مخاطبان مختلف ، از جمله افرادی که لزوما راحت با استفاده از اینترنت نیستند ، برسید. این امر آن را به اصلی ترین شکل بازاریابی تبدیل می کند.

 

علاوه بر این ، ایمیل مارکتینگ فرصتی برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان و ایجاد هدایت ایجاد می کند.

شروع: انتخاب راه حل مناسب ایمیل مارکتینگ

مزایای ایمیل نرم افزار بازاریابی

اولین قدم برای اجرای یک استراتژی موثر ایمیل ، انتخاب یک راه حل بازاریابی ایمیلی است.

ایمیل مارکتینگدر اینجا برخی از دلایل ارزش سرمایه گذاری در یک سرویس اختصاصی ایمیل مارکتینگ برای ایجاد و ارسال ایمیل های بازاریابی ذکر شده است.

 

سیستم عامل های ایمیل مارکتینگ  زیرساخت های لازم را برای اطمینان از تحویل پذیری ایمیل دارند – چیزی که نمی توانید هنگام ارسال یک کمپین ایمیل از طریق یک سرویس دهنده اینترنت معمول مانند Gmail ، Yahoo یا Outlook تضمین کنید.

 

شروع: انتخاب راه حل مناسب ایمیل مارکتینگ

مزایای نرم افزار جمع آوری ایمیل و کمپین بازاریابی

اولین قدم برای اجرای یک استراتژی موثر ایمیل ، انتخاب یک راه حل بازاریابی ایمیلی است.

نرم افزار جمع آوری ایمیل

در اینجا برخی از دلایل ارزش سرمایه گذاری در یک سرویس اختصاصی ایمیل مارکتینگ برای ایجاد و ارسال ایمیل های بازاریابی ذکر شده است.

عامل دیگری که باید در مقایسه سرویس های ایمیل مورد توجه قرار گیرد مقیاس پذیری و هزینه های مربوطه است. هنگامی که برای تجارت خود از طریق ایمیل بازاریابی را شروع می کنید ، به احتمال زیاد لیست مخاطبان شما کوچک خواهد بود – اما در حالت ایده آل با گذشت زمان رشد می کند.

بازاریابی ایمیلی

بهترین روش های ایمیل مارکتینگ

اکنون که درباره انواع ایمیل ها و مزایای آنها برای تجارت خود اطلاعات بیشتری کسب کرده اید ، وقت آن است که به برخی از مهمترین جنبه های بازاریابی ایمیلی بپردازیم.

ایمیل مارکتینگ

نکات زیر به توجه دقیق شما احتیاج دارند زیرا به شما اطمینان می دهند که بازاریابی ایمیلیی شما به صورت قانونی انجام می شود.

یک طرح ایمیل انتخاب کنید که برای مارک و مخاطبان شما مناسب باشد

وقتی نوبت به ایمیل مارکتینگ می رسد ، طراحی به همان اندازه محتوا مهم است.

 

توجه مخاطبین خود را با طراحی ایمیل جلب کنید که هم از نظر مارک و هم از نظر بصری جذاب باشد.

 

به یاد داشته باشید: ظاهر و احساس ایمیل شما می تواند پیامی را درباره شرکت شما و ارزش های آن به شما منتقل کند. ارزش این را دارد که وقت بگذارید.

 

یک طراحی ایمیل مناسب با واضح ، خوانا بودن و ساختاری بودن از محتوای ایمیل شما پشتیبانی می کند. داشتن ساختاری که به طور طبیعی خواننده را به سمت فراخوان برای شما سوق می دهد ، باعث تبدیل می شود.

با استفاده از الگوهای ایمیل صرفه جویی کنید

نیازی به تماس با یک طراح نیست زیرا امروزه اکثر راه حل های بازاریابی ایمیلی دارای ویرایشگرهای ایمیل آسان برای استفاده هستند.

 

نکته برتر ما برای اطمینان از سازگاری و صرفه جویی در وقت از همان ابتدا ایجاد الگوهای ایمیل قابل استفاده مجدد است.

 

الگویی را انتخاب کنید و آن را برای مطابقت با نام تجاری خود شخصی سازی کنید. پس از انجام این کار ، فقط باید هر بار متن را برای ایمیل های مختلف خود تغییر دهید.

 

همه ما دوست داریم که به خصوص وقتی صحبت از مارک های مورد علاقه ما می شود ، احساس خاصی داشته باشیم.

 

ما وقتی مارک ها به شخصیت های شخصی اضافه می کنند و به جزئیات کوچک توجه می کنند ، از آن استقبال می کنیم. کمی تلاش اضافی کمک زیادی به ما می کند تا احساس ارزشمند بودن و درک شدن داشته باشیم.

 

این در مورد ایمیل مارکتینگ نیز صدق می کند.

 

شخصی سازی ایمیل ها برای ایجاد روابط مطمئن با مشتریان و مشتریان شما ضروری است.

 

با توجه به اهمیت شخصی سازی در دوران مدرن ، شما باید در هر فرصتی حداکثر استفاده را ببرید.

 

ایمیل مارکتینگ راهی برای تبلیغ محصولات یا خدمات از طریق ایمیل است. ایمیل مارکتینگ یک کانال رسانه دیجیتال برتر است و برای جذب و نگهداری مشتریان مهم است.

چرا ایمیل مارکتینگ ضروری است؟

این افزایش نرخ بازگشت سرمایه را نشان می دهد

این یک کانال فعال برای به دست آوردن مشتریان جدید است

به راحتی با سایر کانالهای ارتباطی تلفیق می شود

به سئو سایت شما کمک می کند

ایمیل مارکتینگجدا از اینکه منبع اصلی ارتباطات بازاریابی است ، در اینجا برخی دیگر از مزایای ایمیل مارکتینگ وجود دارد:

 

این نرخ بازگشت سرمایه (بازده سرمایه گذاری) بالا است. ایمیل مارکتینگ به ازای هر ۱ دلار هزینه شده ۴۴ دلار برمی گرداند.

این یک کانال فعال برای به دست آوردن مشتریان جدید است. ایمیل مارکتینگ ۴۰ برابر بیشتر از فیس بوک یا توییتر برای جذب مشتری جدید موثر است.

به راحتی با سایر کانالهای ارتباطی تلفیق می شود. از فرصت خود برای بزرگ کردن مخاطبان خود ، ترکیب ایمیل با نمایه های خود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، پیام کوتاه یا اعلان های فشار وب استفاده کنید.

به سئو سایت شما کمک می کند. محتوایی ایجاد کنید که ارزش اشتراک گذاری داشته باشد ، آن را برای مشترکان خود ارسال کنید ، بک لینک بگیرید و ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

اهداف ایمیل مارکتینگ

یک استراتژی ایمیل مارکتینگ که به خوبی طراحی شده است ، به شما امکان می دهد به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت زیادی برسید. نگاهی به محبوب ترین اهداف بیندازید.

 

آگاهی از برند را افزایش دهید.

یک کمپین ایمیل فرصتی مناسب برای یادآوری نام تجاری شما به مشتریان است. هرچه بیشتر آنها ایمیل های مربوطه از برند شما را در صندوق ورودی خود مشاهده کنند ، احتمال انتخاب شرکت شما هنگام جستجوی محصول بیشتر است. به خاطر داشته باشید که ایمیل های متمرکز بر فروش به شما کمک نمی کنند تا تصویر نام تجاری مناسبی را در ذهن مشتری خود ایجاد کنید. بنابراین ، ایمیل های فروش را با محتوای آموزشی ترکیب کنید.

درآمد خود را افزایش دهید.

این احتمالاً هدف از لیست A هر بازاریاب است. اگر نام تجاری شما معتبر باشد ، خرید مشتریان از طریق ایمیل شما خیلی استرس نخواهد داشت. شما می توانید مشترکین را در مورد فروش آینده ، معاملات داغ مطلع کنید و حتی پیشنهادات شخصی به آنها ارائه دهید.

ایجاد اعتبار. اگر هنوز اعتبار کسب نکرده اید ، از ایمیل ها استفاده کنید. صادق و روراست باشید – مشتریان این را می دانند. بازبینی ها و توصیفات را به کمپین های خود اضافه کنید تا مشترکین اثبات آن را در مقابل خود داشته باشند. همچنین می توانید پیوندی به صفحه سایت خود حاوی بازخورد مشتری ارائه دهید. حداقل ، کارتهای محصول شما باید دارای یک بخش بررسی باشند.

ترافیک سایت خود را هدایت کنید

برای رسیدن به این هدف یک تن تلاش لازم نیست.هر کمپین ایمیل شامل پیوندهایی به چندین صفحه سایت است ، بنابراین اگر موفق به ایجاد یک موضوع جالب توجه و پیشنهاد مرتبط شوید ، مشتریان پیوندها را دنبال می کنند. به این ترتیب ، می توانید بازدید از صفحات محبوب خود را افزایش دهید یا آنهایی را که فاقد تعامل کاربر هستند ، ارتقا دهید.

چرخه های فروش طولانی مدت را کاهش دهید

اگر خدمات یا محصولات پیچیده ای می فروشید ، زمان بیشتری لازم است تا تصمیم شما برای خرید تصمیم بگیرد. در اینجا کمپین های ایمیل وارد عمل می شوند. شما می توانید راهنماهای گام به گام ، چک لیست های مفید و دستورالعمل های ویدیویی را به اشتراک بگذارید تا به مشتریان کمک کنید مزایای استفاده از محصول شما را به وضوح ببینند.

وظایف معمول را خودکار کنید

این همه در مورد ایمیل های محرک و معاملاتی است. با کمک آنها ، می توانید در پاسخ به اقدامات مشتریان خود ، به طور خودکار کمپین ارسال کنید. از جمله این ایمیل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: مجموعه های خوش آمدگویی و پردازنده ، تأیید ثبت نام ، ایمیل سبد خرید رها شده ، تأیید سفارش ، ایمیل تنظیم مجدد رمز عبور و فعالیت های مجدد. به این ترتیب ، با دستیابی به این فرآیندها هزینه ها را کاهش داده و روی موارد مهمتری تمرکز خواهید کرد.

 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ

امروزه بسیاری از خدمات عالی ایمیل مارکتینگ وجود دارد. اصول اساسی خدمات آنها تفاوت چندانی بین همه آنها ندارد. همه آنها یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن برای طراحی کمپین ها ، عملکرد فرم اشتراک ، آزمایش A / B ، ابزارهای شخصی سازی و غیره ارائه می دهند.

 

یکی از تفاوتهای اساسی بین آنها قیمت گذاری است. برخی از ابزارها ۷ یا ۱۴ روز دوره آزمایشی رایگان را ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر یک برنامه کاملاً رایگان را ارائه می دهند. به مقایسه محبوب ترین سرویس های ایمیل مارکتینگ در زیر نگاهی بیندازید.

سرویس ایمیل را انتخاب کنید

شاید از خود بپرسید که اگر تازه شروع به کار کرده اید چرا به سرویس ایمیل نیاز دارید. پاسخ ساده است – به دلیل محدودیت ارائه دهندگان صندوق ورودی. مهم نیست که از کدام ارائه دهنده ایمیل استفاده می کنید – Gmail ، Zoho ، AOL ، Outlook و غیره – آنها برای بازاریابی ایمیلی در نظر گرفته نشده اند. بنابراین ، آنها محدودیت های خاصی در مورد میزان ارسال و ارسال ایمیل دارند.

 

به عنوان مثال ، Gmail به شما امکان می دهد در عرض ۲۴ ساعت حداکثر ۵۰۰ ایمیل ارسال کنید. تقریباً غیرممکن است که اگر مهارت طراحی ندارید ، الگوی ایمیل متناسب با سبک برند خود ایجاد کنید. هیچ ویژگی برای مدیریت لیست های پستی ، شخصی سازی ایمیل ها و مشترکین بخش وجود ندارد. علاوه بر این ، هیچ گزارشی برای درک عملکرد مبارزات ایمیل خود دریافت نخواهید کرد. علاوه بر این ، از آنجا که سرویس گیرنده های ایمیل از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند ، شما قادر به ارسال خودکار ایمیل نخواهید بود

به همین دلیل یک سرویس ایمیل مارکتینگ حرفه ای ضروری است. سرویس با اعتبار خوب اطمینان حاصل می کند که ایمیل های شما در صندوق ورودی قرار دارند. با چنین بستری می توانید با توجه به اندازه لیست پستی خود برنامه لازم را انتخاب کنید. همه سرویس ها یک ویرایشگر عملکرد کشیدن و رها کردن فراهم می کنند که ایجاد کمپین های حرفه ای و بدون دانش HTML را امکان پذیر می کند. و این فقط نوک کوه یخ است!

 

کمپین ایمیل خود را ایجاد کنید

در واقع ، این مرحله شامل چندین مرحله دیگر است. در مرحله اول ، ما اکیداً به شما توصیه می کنیم برای تعیین زمان بندی ارسال ایمیل ، یک برنامه بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید. به شما این امکان را می دهد که استراتژی خود را سازگار نگه دارید ، با ایمیل های تصادفی به مشترکان حمله نکنید ، عملکرد خود را به طور موثر دنبال کنید و تاکتیک های در حال حرکت را بهبود ببخشید.

 

طرح ایمیل مارکتینگ

در این طرح ، ما فرکانس تقریبی ارسال ایمیل را شرح خواهیم داد. چرا تقریبی؟ بهتر است اگر به مشترکین خود اجازه دهید چند بار می خواهند از شما بشنوند ، انتخاب کنند. می توانید این س rightال را مستقیماً در فرم اشتراک بپرسید یا گزینه مربوطه را به کمپین های ایمیل خود اضافه کنید.

حال ، بیایید به جالب ترین قسمت برویم – ایجاد یک کمپین ایمیل مارکتینگ

تأثیر کمپین ایمیل خود را تجزیه و تحلیل کنید

یک سرویس ایمیل مارکتینگ حرفه ای به شما امکان می دهد عملکرد کمپین خود را بلافاصله پس از ارسال ردیابی کنید. SendPulse گزارش های مفصلی را برای شما فراهم می کند تا درک روشنی از موفقیت استراتژی خود داشته باشید.

 

گزارش اساسی شامل تعداد ایمیل های ارسال شده ، تحویل داده شده ، نرخ باز ، کلیک ها ، ایمیل هایی که به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده اند و درصدی از کاربرانی که اشتراکتان را لغو کرده اند. در زیر آن را بررسی کنید

نحوه تنظیم اهداف ایمیل مارکتینگ

مطمئن شوید که چرا می خواهید تجارت خود را با استفاده از ایمیل به بازار عرضه کنید. اهداف شما باید این موارد باشد:

 

پاک کردن – مخاطبان هدف و چگونگی بهره مندی شما از هر کمپین را مشخص کنید.

قابل دستیابی – بودجه ، منابع ، زمان و مهارتهای خود را در ذهن داشته باشید.

به موقع – یک مهلت برای تکمیل اهداف خود تعیین کنید.

قابل اندازه گیری – مشخص کنید کدام KPI موفقیت کمپین شما را ردیابی می کند.

 

لحظه ای که اهداف بازاریابی ایمیلی خود را درک کردید ، باید یک پایگاه داده از مخاطبین برای ارسال ایمیل ایجاد کنید. برای جذب مشترکان جدید به راحتی این چهار مرحله را دنبال کنید:

نحوه ایجاد یک کمپین ایمیل مارکتینگ

لیست پستی خود را انتخاب کنید.

ایمیل خود را بر اساس الگوی موجود ایجاد کنید یا خود آن را بسازید

تنظیمات و ردیابی کمپین را بررسی کنید.

ایمیل آزمایشی ارسال کنید.

برنامه دقیق تری را برای یک کمپین ایمیل مارکتینگ در پایگاه دانش ما ببینید.

 

در کمپین های خود از انواع ایمیل های زیر استفاده کنید:

 

چه تعداد ارسال برای تبلیغات ایمیل مارکتینگ انجام دهیم

طبق آمار ، شرکت ها روزانه ۲-۴ ایمیل ارسال می کنند. چند وقت یک بار باید به مشتریان خود ایمیل ارسال کنید؟ در اینجا لیستی از نکات در مورد نحوه تنظیم فرکانس ایمیل وجود دارد:

 

این سوال را در فرم اشتراک بپوشانید. گزینه ای را در اختیار کاربران قرار دهید تا ایمیل خود را روزانه ، هفتگی یا ماهانه دریافت کنند. می توانید این کار را هنگامی انجام دهید که کاربران در کمپین های ایمیل شما مشترک شوند.

تعداد نرخ باز و لغو اشتراک را کنترل کنید. فرکانس ایمیل های خود را با توجه به این ارقام تغییر دهید.

ریشه های تعامل کاربران را مطالعه کنید. ممکن است برخی از مشترکان علاقه ای به دریافت فقط ایمیل های تبلیغاتی نداشته باشند. با این حال ، دیگران به فروش شما علاقه مند هستند و خبرنامه های شما را با بهترین پست های وبلاگ نادیده می گیرند. به کاربران اجازه دهید تنظیمات برگزیده محتوای خود را مشخص کنند و فرکانس ایمیل های شما را بر اساس پاسخ آنها برنامه ریزی کنند.

آزمون A / B را انجام دهید. همزمان به دو گروه مساوی از لیست پستی خود ایمیل ارسال کنید ، نرخ باز بودن را بررسی کرده و فرکانس برنده شدن را انتخاب کنید.

ایده های ایمیل مارکتینگ

ایمیل های خوش آمدید

خبرنامه های تنظیم شده

هضم نامه های ایمیل

ایمیل های راه اندازی محصول

ایمیل دعوت به رویداد یا وبینار

ایمیل های تبلیغاتی

ایمیل سالگرد و تولد

ایمیل موفقیت مشتری

ایمیل های گاری رها شده

ارسال مجدد ایمیل

ایمیل های درخواست بازخورد

ایمیل های نظرسنجی

پیگیری ایمیل ها

ارسال ایمیل

 

در این بخش ، ما می خواهیم لیستی از ایده های کمپین های بازاریابی ایمیلی شما را به اشتراک بگذاریم. مشترکین پس از پیوستن به لیست پستی شما انتظار دارند محتوای ارزشمندی از مارک شما دریافت کنند. با داشتن همه این ایده ها ، شما قادر به ایجاد ارتباط با مخاطبان خود ، منفجر کردن فروش ، افزایش تعامل و وفاداری مشتری خواهید بود. الهام گرفته!

اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

اتوماسیون ایمیل مارکتینگ به بازاریابان این امکان را می دهد تا بدون استفاده از منابع زیاد ، کارایی موثرتری داشته باشند. این امر به معنای تفویض وظایف روزمره مانند رسیدگی به سفارشات ، ارسال سری ایمیل های خوش آمد گویی و پیگیری ایمیل به یک سرویس ایمیل است.

 

اتوماسیون ایمیل مارکتینگ به شما امکان می دهد در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید ، با کارهای سطح بالا کنار بیایید ، زمان بیشتری را برای بهبود استراتژی خود اختصاص دهید ، فروش را به حداکثر برسانید ، حفظ مشتری و وفاداری خود را افزایش دهید ، مشتریان خود را بهتر بشناسید و یک تجربه شخصی را برای آنها فراهم کنید.

 

اتوماسیون ایمیل مارکتینگ چگونه کار می کند

شما یک رویداد ایجاد می کنید. این رویدادی است که باعث ارسال ایمیل می شود. به عنوان مثال ، یک خرید.

شما یک جریان اتوماسیون را طراحی می کنید. از فیلترها و شرایط برای ایجاد پیام های بسیار مرتبط استفاده کنید. برای تعامل بهتر می توانید اعلان های ایمیل ، پیام کوتاه و فشار وب را در یک جریان ترکیب کنید. به عنوان مثال ، یک ایمیل تأیید سفارش ارسال کنید و کاربران را از طریق پیام کوتاه در مورد وضعیت حمل و نقل خود مطلع کنید. برای شخصی سازی بهتر از متغیرهای لیست پستی خود استفاده کنید.

این رویداد آغاز شده و جریان اتوماسیون شما شروع می شود. پس از اینکه کاربر خریدی انجام داد ، رویداد شروع شده و آنها تأیید سفارش یا ایمیل تشکر را دریافت می کنند.

به هدف شما رسیده است اکنون می توانید تبدیل ها را ردیابی کنید.

نحوه اندازه گیری نتایج ایمیل مارکتینگ

KPI مربوطه را برای ردیابی در صورت موفقیت آمیز بودن کمپین های خود انتخاب کنید:

 

نرخ گزاف گویی – تعداد ایمیل هایی که به صندوق ورودی مشترکان تحویل داده نمی شود.

نرخ باز – تعداد ایمیل های باز شده.

میزان کلیک – تعداد کاربرانی که پیوندهای ایمیل های شما را باز و کلیک کرده اند.

نرخ لغو اشتراک – تعداد گیرنده هایی که روی پیوند لغو اشتراک کلیک کرده اند.

میزان شکایت هرزنامه – تعداد کاربرانی که ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه پرچم گذاری می کنند.

نرخ تبدیل – تعداد کاربرانی که اقدام مورد نظر را انجام داده اند: خرید ، بارگیری یا اشتراک.

نکات ایمیل مارکتینگ

آدرس های ایمیل را به صورت قانونی جمع آوری کنید

مطابق با قانون CAN-SPAM باشید

GDPR را دنبال کنید

از یک نام فرستنده آشنا استفاده کنید

آدرس IP خود را گرم کنید

در عرض ۲۴ ساعت از مشترکین جدید استقبال می کنید

یک موضوع جذاب بنویسید

یک نسخه کوتاه و مختصر از ایمیل ایجاد کنید

ایمیل خود را از نظر هرزنامه بررسی کنید

حساب های شبکه های اجتماعی خود را از طریق ایمیل تبلیغ کنید

ایمیل های خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید

تست A / B را اجرا کنید

مشترکین غیرفعال را دوباره درگیر کنید

عملکرد بازاریابی ایمیلی خود را پیگیری کنید

لیست پستی خود را مرتباً تمیز کنید

ارسال ایمیل خود را به صورت خودکار انجام دهید

ایمیل های خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید

کل دنیا به موبایل تبدیل شده است. هنگام تدوین استراتژی ایمیل مارکتینگ نمی توانید این واقعیت را نادیده بگیرید. تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای کاربران تلفن همراه خود انجام دهید.

 

کمپین های ایمیل پاسخگو ایجاد کنید. طراحی ایمیل پاسخگو به این معنی است که پیام شما هم در رایانه رومیزی و هم در دستگاه تلفن همراه عالی به نظر می رسد. برای خواندن آن لازم نیست کاربران پیمایش ، کوچک و کوچک کنند. اگر ایمیل شما برای تلفن همراه بهینه نشده باشد ، مشترکان تلاشی برای خواندن پیام شما نمی کنند.

.

 

به عناصر مختلف کمپین خود توجه ویژه داشته باشید: طرح ایمیل ، دکمه CTA و پیوند لغو اشتراک. ما توصیه می کنیم از طرح تک ستونی استفاده کنید زیرا خواندن آن آسان است و مشترکین نیازی به استفاده از میله های پیمایش افقی ندارند. با در نظر گرفتن یک دکمه CTA ، اطمینان حاصل کنید که ضربه زدن با انگشت آسان است. آن را بزرگتر از ۴۵ پیکسل کنید. آخرین مورد ، پیوند لغو اشتراک شماست. سعی نکنید خوانندگان خود را فریب دهید و آن را در جایی از صفحه پنهان کنید و کلیک کردن روی آن غیرممکن است. در این حالت ، آنها ایمیل شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند. دکمه لغو اشتراک خود را آسان پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید

تست A / B را اجرا کنید

تمرین کامل می کند. اگر هنوز تجربه زیادی در زمینه ایمیل مارکتینگ ندارید ، تست A / B را انجام دهید. این نوعی تحقیقات بازاریابی است که امکان مقایسه چندین عنصر از طریق ایمیل را برای کشف این یکی از عملکردهای بهتر فراهم می کند. شما می توانید خط موضوع ایمیل ، پیش فرض ، داده فرستنده ، دکمه های CTA ، تصاویر ، فیلم ها ، پیوندها ، رنگ ها ، قلم ها و … را تست کنید.

عملکرد بازاریابی ایمیلی خود را پیگیری کنید

ارسال ایمیل بدون تجزیه و تحلیل کارایی آنها اتلاف وقت است. شما باید بدانید که استراتژی شما چگونه کار می کند و کدام تاکتیک بیشترین نتیجه را دارد. برای تجزیه و تحلیل عملکرد خود ، KPI ها را کنترل کنید. این موارد شامل تحویل پذیری ایمیل ، نرخ باز ، CTR ، نرخ گزاف ، لغو اشتراک ، تبدیل و غیره است. این معیارها نحوه درک مشترکین از کمپین های شما را روشن می کنند.

لیست پستی خود را مرتباً تمیز کنید

یک لیست ایمیل مناسب تضمین عملکرد سالم ایمیل مارکتینگ است. همه چیز با دریافت آدرس های ایمیل مشتریان به طور قانونی آغاز می شود. سپس ، شما باید مرتباً کیفیت لیست خود را مرور کنید. نحوه تعامل مشترکان با ایمیل های شما را بررسی کنید – آیا آنها درگیر کار هستند یا خیر. اگر آنها نامه های الکترونیکی شما را برای مدت ۳-۶ ماه نادیده می گیرند و کمپین های جدید مجدداً آنها را پس نمی گیرند ، آدرس آنها را از لیست خود حذف کنید. صحبت با افرادی که به مارک شما علاقه ندارند ، فایده ای ندارد. این به شما کمک می کند اعتبار فرستنده خود را حفظ کرده و نرخ تحویل پذیری خود را بالا نگه دارید زیرا ارائه دهندگان خدمات ایمیل در مورد فرستندگانی که ایمیل آنها هرگز توسط گیرندگان خوانده نمی شود مشکوک هستند

ارسال ایمیل خود را به صورت خودکار انجام دهید.

 

رویدادهایی ایجاد کنید که باعث ارسال خودکار ایمیل شود. برای ارسال کمپین های بسیار مرتبط از فیلترها و شرایط استفاده کنید. تبدیل ها را کنترل کرده و گردش کار خود را بهبود ببخشید. شما می توانید ایمیل خود را به صورت خودکار بازاریابی کنید

print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
02136124922